12 Şubat 2011 Cumartesi

sofistike esterella

oh be. ne zamandır ilk defa keyfim yerinde. ne o, bi durum mu var? hayırdır?

- (...)

hıyardır, anlamaz o. kendini bilmediği için, iyi sanıyor. e daha ne olsun? sanıyor ya kendini, kendini bi şey zannediyor ya, ondan iyisi yok. bu demektir ki, yeterince iyi.

güne başlarken, çoraplarımı yan yana koydum. biri diğerinden daha mı uzun, daha mı geniş, daha mı fetiş, karar veremedim. biraz çay döktüm daha az fetiş olanın üzerine. sıcak sıcak yayıldı, rahatladı o da garibim. çorap işte, ağzı var dili yok. lahana sever misin başak, dedi yaşlı bayan yüz yıllık uykusunun ardından. beyaz bir sayfadansa, siyah bir çikolatayı tercih ederim madam, dedi -küstah ama mesafeliydi.

yarasa kol, çırpı bacak, sefa sürer beşemel soslu karabacak. yarın başka bir gün olacak ya, olacakla öleceğe çare bulunmaz ya, seninkiyle benimki, teknolojik ağırlıklı bir programda, ağırlığınca altınla. sofistike esterella; kaynar durur, zamanmekan vaveyla.

yarın başka bir dündür, o da aslında güdümlüdür. yeni bir prodüktör, yeni bir prediktör. hartwig, meine liebe. knacker knact jede nuss. güzel parça. sofistike esterella. ja, ich weiss es schon.

playlist hoşunuza gittiyse, ya da hoşunuza giden parçalar varsa, bana mail atabilirsiniz. bu parçayı ısrarlı dinleyicim bekir sıtkı erdoğan'a armağan ediyorum. varlığım varlığına armağan olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder