23 Aralık 2010 Perşembe

o yıllarda

oooo merhaba... merhabalar mı demeli yoksa? kaç kişisiniz ki acaba? ben aslında... demek istediğim bugün burada şimdi şu an ne olursa. ne olacaktıysa. ve hatta olabilirse. oldu bil. oldu bi kere.

bu blogda adı geçen geçmeyen karakterlerin tümü gerçek içidir. gerçek dışı olan sizlersiniz. çevrim içi burası. insanlık dışı yani. üstelik içimde hiç bir şey yok. içim dışım bir. dışin dışin.

sardı korkular gelecek yıllar. taş kesilmeden geçmiş yıllara şöyle bir bakmalı. çok değil, bir kaç adım geriye, 5-6 yıl öncesine. 2005-2006 hayatımın yılları. son derece fevri bir o kadar da seksi. kendinden menkul ve asi. narin ve cici. hem deri hem güderi. kim bilir belki de hiçbiri.

"o yıllarda..." diye başlayan bir hikaye. yazıverin işte. onu da ben yazacak değilim. hem ben de kim oluyorum? evsiz bir deli. gidemem burdan ileri.

2007 düşüş 2008 kopuş yılları. 2009 yeniden doğuş. 2010 doğuş holding ve borsa altın işleri falan. gerisini biliyorsunuz zaten.

bir anda ne kadar da sıkıcı oldu her şey değil mi? nasıl da sıkıcı olur herşey bir anda. oğlan bir anda kız bir anda. ananda marga.

haftaya buluşalım bu kuşakta. kuşaklar boyu kulaktan kulağa yayılalım. ulaklar boyunca. ulaktan kulağa kulaktan ağıza ağızdan boğaza. bir sütlaç gibi, pirinçleri patlayan bir kranç gibi, dışarıdan içeriye bir garç gibi. garç bitti yapı paydos. esen kalın.


1 yorum:

  1. belki dört belki beş yıl sürecek bir devirim hikayesinin başlangıcı, lideri. hem de öğle vakti.
    anlamsız birkaç renk içerisinde, ya da dışarısında, konumlanmış ve açıklanmaya çalışılmış.
    bir sanatçıdan beklemezdim, yandan gelen o sarı, soluk ışığı. şayet sağ üstten gelmeliydi, öylesi daha estetik dururdu.
    değinilmedik şey kalmamış, maşallah. acaba şimdilerde ne yapıyor veya, ne yapacak?

    YanıtlaSil